Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden

Verzenden

Onze pakketten worden bezorgd met PostNL. We leveren aan adressen in Nederland, België, Duitsland en andere landen uit de EU.

Voor de verzending hanteren wij binnen Nederland een bijdrage in verzend- en verpakkingskosten van €3,95 voor brievenbuspost en €4,95 voor pakketpost. Bij een bestelbedrag van meer dan €75 is de verzending gratis. Of een pakket door de brievenbus past wordt automatisch bepaald door het systeem en tijdens het afronden van je bestelling worden automatisch de juiste verzendkosten getoond.

Voor een verzending naar België en Duitsland hanteren we een vaste bijdrage in verzend- en verpakkingskosten van €8,50 voor brievenbuspost en €12,95 voor pakketpost. Voor overige landen in de EU hanteren we een vaste bijdrage in verzend- en verpakkingskosten van €15 voor brievenbuspost en €25 voor pakketpost.

Sommige artikelen < €75 worden in Nederland of Nederland/België gratis verzonden worden. Dit staat dan vermeld op de artikelpagina.

Zodra het pakket is klaargemaakt voor verzending informeren we je per e-mail wanneer het pakket wordt aangeboden voor verzending aan PostNL. We streven er naar je bestelling maximaal 3 werkdagen na ontvangst van je betaling aan te bieden voor verzending aan PostNL. In praktijk bieden we pakketten meestal binnen 2 dagen aan aan PostNL voor verzending. PostNL bezorgt vervolgens in 99% van de gevallen de eerstvolgende dag (uitgezonderd maandag). Voor verzending buiten Nederland duurt het ca. één extra dag.

Helaas komt het bij uitzondering voor dat bezorging door logistieke problemen bij PostNL langer kan duren. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij drukke perioden als Black Friday, Sinterklaas en Kerst. Vertraging bij PostNL is voor ons een overmacht situatie.

Nederlandse klanten kunnen nu bij een bestelling met direct leverbare artikelen bij pakketpost zelf kiezen op welke dag het pakket bezorgd moet worden, of bij welk afhaalpunt het bezorgd moet worden. Zodra het pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met de track & trace informatie. 

Let ook op de vermelde verzendtijd in het winkelwagentje (bovenin). Indien de levertijd langer is, wordt dit vooraf vermeld op de productpagina, in het winkelwagentje of informeren we je per e-mail. Door vertraging bij PostNL kan een verzending langer duren dan gepland. 

Het is mogelijk je bestelling op een ander adres te laten afleveren. In je klanten account en tijdens het afronden van je bestelling kun je indien gewenst een alternatief adres ingeven. Indien je hierbij tevens gebruik wilt maken van onze cadeauservice, kun je dit "meebestellen" bij de meebesteltips in de winkelwagen.

Indien de bezorger het pakket niet heeft kunnen bezorgen en het wordt niet afgehaald op een afhaalpunt als het daar is bezorgd, wordt het naar ons teruggestuurd. Voor het opnieuw verzenden van het pakket dien je opnieuw verzendkosten te betalen.

Het is ook mogelijk je pakket af te halen in Den Bosch. Indien je hiervoor kiest, betaal je geen bijdrage in verzend- en verpakkingskosten. Afhalen kan alleen op afspraak. Zodra het pakket klaar staat sturen we je een e-mail met een aantal mogelijke dagen en tijden voor het maken van een afhaalafspraak. Indien de voorgestelde mogelijkheden niet goed uit komen kun je contact opnemen om een andere
afspraak te maken.
Vanaf 1 januari 2016 mogen wij de bestelling niet meer meegeven in gratis plastic tasjes. Je kunt zelf een tas meenemen, of een plastic tasje à € 0,10 kopen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »